Monday 13 April 2009

Mimpi..apa maksud nya..

Lately ni, i always had the same people that keeps appearing in my dreams.Last nite aku mimpi, aku terpijak kaca.Habis kaki ku berdarah.then sampai ble terase la aku cabutkan kaca tuh frm my feet.


Actually, aku g rumah kawan aku ni.Mcm pelik coz jln tuh aku biasa lalu..tp sampai2 jer..mak die sambut aku kat pintu rumah die.then aku g dapur..tak perasan aku terjatuh kan gelas..byk la tuh.yg peliknye, aku tak nampak pon gelas tuh kat hujung meja tuh.apa la bersepah2 la kaca tuh..and aku tak perasan, kaki blah kanan terpijak.dan apa lagi..berdarah la.sampai dlm mimpi pon ble rase ngilu kna kaca..


Yg peliknye..dah 2 mlm aku mimpi org tuh sekali ngan mak die.asal ek..sebab aku pk abt org tuh ker.


Pastu since aku sakit kepala arini, tak ble la blaja(Alasan!)hahahaso aku google la tafsiran mimpiku tu kat internet as follow:

Oh ya..aku pnah mimpi kna kejar dgn a group of nuns..lawak kan..

Paderi Jika anda bermimpi melihat Paderi (guru agama/pemuka agama) membaca
kitab, bermakna akan selamat dan bahagia

Kaki Jika anda bermimpi kaki anda mengeluarkan darah yang
kental,
bermakna akan menerima rezeki yang belebihan

Luka -Jika anda bermimpi kena luka hingga keluar darah atau anda banyak
luka-luka dikaki atau tangan, merupakan suatu alamat bahwa anda akan
menerima suatu pemberian dari teman-teman atau akan mendapatkan suatu rezeki dari Tuhan.

Lawak la mimpi2 ni..actually semua ni mainan tido.Yg baik dtg drp DIA dan yg jahat dtg drp kite.

1 comment:

A.K. said...

sama laa...da brapa kali dok mimpi pijak kaca then kaki berdarah..tp tmpt nyer kt kg sendiri..
x pecah kan kaca tp mcm kaca yg dah lama ada kt situ cuma xpnah ada org kna..huhu

alive - j lo

alive - j lo

Soul Therapy..

Time goes slowly

now in my life

Fear no more of what I'm not sure

Searching for your soul

The strength to stand alone

the power of not knowing and letting go

I guess I've found my way it's simple when its right

Feeling lucky just to be here tonight

And happy just be me and be alive.

Love, in and out, of my heart,

And though life can be strange I can't be afraid

Searching for your soul, the strength to stand alone,

The power of not knowing and letting go

I guess I've found my way it's simple when it's right

Feeling lucky just to be here tonight

And happy just to be me and be alive

I guess I've found my way it's simple when its right

Feeling lucky just to be here tonight and

Happy just to be me and to be alive.